" /> FAQ om u als klant snel met de meest voorkomende vagen te helpen
1De foto die ik zoek kan ik niet vinden in jullie fotogalerij.
We hebben een abonnement bij diverse stockfotosites. Daar zijn miljoenen foto's in allerlei categorieën. Kijkt u maar of de foto die u zoekt erbij zit. Gebruik (gecombineerde) zoektermen om makkelijk het gewenste beeld te vinden. Indien ja, dan noteert u het fotonummer en de naam van de stocksite waar u het gewenste beeld gevonden heeft. Deze geeft u dan aan ons door (per mail) samen met de afmeting van de muur. Wij zorgen dan dat alles in orde komt. Mocht je echt iets meer persoonlijks willen dan kunnen wij uitstekende fotografen aanbevelen.
2Is een foto van mijn telefoon goed te gebruiken?
Jazeker, de huidige nieuwe smartphones maken heel goede foto’s. Denk wel eraan dat het geen professionele camera. Er kunnen aan de randen kleine verstoringen zichtbaar zijn als je foto gebruikt wordt voor een groot behang. Graag instellen met zoveel mogelijk pixels.
3Kunt u een offerte mailen?
De prijzen staan duidelijk op de site vermeld of worden automatisch tijdens het bestel proces berekend. Wij versturen dan ook geen offertes. Is er toch iets niet duidelijk neem dan even contact met ons op.
4Is er kleurverschil tussen de foto's op het scherm en het uiteindelijke Naadloos fotobehang?
Ja een beetje wel. Foto's op de website worden weergegeven door een kwalitatief mindere RGB monitor (mits deze is gekalibreerd) in het RGB-kleurensysteem. Wij printen in CMYK-kleurensysteem, alle kleuren worden meer natuurgetrouw afgedrukt.
5In welk bestandsformaat moet ik een eigen foto aanleveren?
Het liefst alleen in .JPG en .PGN formaat op een zo hoog mogelijke resolutie.
6Kan ik een voorbeeld ontvangen?
Helaas niet! Wij verkopen geweldige producten voor een zeer scherpe prijs. Om deze prijs laag te houden bieden we geen samples. Wel krijgt u voordat wij gaan produceren een pdf-proef of JPEG-bestand in lage resolutie ter controle.
7Is er een maximum of minimumformaat voor behang?
Nee, bij ons kun je echt elk gewenst formaat bestellen! Je geeft gewoon de maten op die je wilt hebben. Maximaal kunt u een behang (uit 1 deel) krijgen van 315cm x 6000cm (60 meter)! Simpel toch? Dus slechts één rol voor de gehele wand. Wel adviseren wij om goed te letten op de kwaliteit van de foto die moet worden afgedrukt.
8Wat is de levertijd?
Alle orders worden binnen 7-10 werkdagen na akkoord van de digitale proef verstuurd tenzij anders aangegeven. Dit is altijd onder voorbehoud.
9Zit er bij het behang ook een handleiding met uitleg over hoe te behangen.
Ja een duidelijke handleiding wordt meegeleverd.
10Hoe groot mag het bestand zijn dat ik upload?
Deze mag maximaal 1500MB groot zijn, meer dan voldoende om een fantastische print te realiseren.
11Hoe breed zijn de stroken behang?
Het behang bestaat slechts uit één stuk. Dus geen banen. Wij maken het altijd iets groter dan de netto maten van de wand. Dus past altijd. Je patroon of beeld loopt dus altijd prachtig door.
12Moet ik bij het opgeven van de maten extra cm bijtellen?
Nee, u geeft ons de breedste breedte en hoogste hoogte op. De extra ruimte die wij dan meeleveren is dan circa 5 cm rondom, deze betaald u niet. Het overtollige snijdt u weg na montage. Het behang past dus altijd, zelfs als de muur iets scheefloopt.
13Wat als ik niet tevreden ben met het geleverde product?
Allereerst betreuren wij dat ten eerste. Wij vragen u om bij problemen of klachten direct contact op te nemen met ons per email (info@art2wall.nl) of telefonisch (06-51222705). Art2Wall streeft naar alleen maar tevreden klanten te hebben en probeert zo snel mogelijk te reageren en het probleem op te lossen.
14Hoe gaan jullie om met mijn privacy?
De privacy van onze klanten nemen wij zeer serieus en is altijd gewaarborgd. Wij verstrekken nimmer gegevens aan derden. Indien u een bestelling op onze website heeft gedaan gaat u er mee akkoord dat wij u (zeer) incidenteel per e-mail kunnen benaderen, bijvoorbeeld in het geval van een speciale actie of een nieuw bijzonder product. Indien u hier geen prijs op stelt kunt u zich ten alle tijde uitschrijven of dit per mail aangeven. De betalingen per iDeal of Creditcard geschieden altijd via de server van uw of onze bank, de RABO-bank en wij hebben derhalve geen inzage in uw betalingsgegevens, deze zijn geheel veilig.
15Retourzendingen
Omdat onze producten allemaal op maat gemaakt worden kunnen deze helaas niet retour worden genomen. Mocht er onverhoopt iets mis zijn met de kwaliteit verzoeken wij u contact op te nemen via het contactformulier op de "Contact" pagina. Wij lossen dit altijd snel op.
16Betaling
Betalen kan bij Art2Wallshop.nl via iDeal, Bankoverschrijving (vooraf) en Creditcard.
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com